TUDÁSTÁR

Az Eversync sztori
Hogyan használta Zoltán a korábbi munkahelyein szerzett tapasztalatait saját startupja, az Eversync elindításához? Milyen kihívásokkal és tanulságokkal járt az Eversync alapítása és működtetése a korai szakaszban? Mi volt az Eversync tőkebevonási stratégiája a finanszírozási körök sikeres lebonyolítására?
Product-market-team fit
Milyen kihívásokkal szembesülhet egy csapat, amikor új üzleti ötletekkel kísérletezik? Hogyan befolyásolhatják az alapítói nézeteltérések egy vállalkozás stratégiai irányváltását?
Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
Hatékony megoldások és praktikák a termékfejlesztésben
Milyen eszközöket használhatnak a vállalkozások a piaci validáláshoz? Hogyan segíthetik a digitális platformok a célközönség gyors összegyűjtését és elemzését?
Finanszírozás, exit, cégérték – Peták
Milyen tényezők befolyásolják a külső tőke bevonásának hatékonyságát egy vállalkozás számára? Melyik finanszírozási forma a legmegfelelőbb egy gyorsan növekvő vállalkozás számára? Milyen fontos szempontokat kell figyelembe venni egy befektető kiválasztásakor?
Skálázhatóság, növekedés – Petya
Hogyan befolyásolja az árukészlet gyorsasága egy cég profitját? Miért fontos a fedezet ismerete egy cég működésében? Milyen angol kifejezés fejezi ki a csökkenő megtérülést?
100 nap startup – Kulcsszókutatás
Hogyan használhatjuk a Google eszközeit piackutatásra? Mire érdemes figyelni a nemzetközi terjeszkedés során? Miért elengedhetetlen a startupok számára a piackutatás?
100 nap startup – Trollok
Hogyan kezeljük a negatív, trollkodó kommenteket? Milyen platformokon milyen reakciókra számíthatsz? Miért fontos válaszolni a hozzászólásokra?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Miért kell üzleti terv
Mi az MRR és miért fontos? Melyek a legfontosabb mutatók egy SaaS cégnél? Miért nem skálázódik lineárisan a marketingköltség?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Tervezés
Milyen alakú legyen a növekedési görbe egy startup üzleti tervében? Hogyan modellezhető hitelesen az árbevétel növekedése? Mikor várható el egy startup modelltől a nullszaldó elérése illetve a profit termelése?
Nincs több bejegyzés.