TUDÁSTÁR

Tudatos partnerválasztás
Milyen módszert alkalmaznak a startupok az ideális partner kiválasztására a nemzetközi piacokon? Melyek azok a kulcsfontosságú szempontok, amelyeket figyelembe vesznek a potenciális partnerek értékelésekor?
Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
Hogyan került Peták a startup alapítók, majd a befektetők világába? Milyen nehézségekkel szembesült az egyes vállalkozások építésekor? Mit tanácsolna valakinek, aki most indul a vállalkozói pályán?
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
Hogyan építette fel Andi az iLab-et, a CEU startup inkubátorát, majd az STRT Launchpad-et, az STRT startup inkubátorát? Milyen módon tudja meggyorsítani egy inkubátor egy startup növekedését?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban? Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak? Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
Hogyan lehet terméket fejleszteni a “build in public” módszertanával? Milyen előnyökkel járhat, ha a nyilvánosság előtt építed a cégedet? Mit tanulhatunk a “build in public” sikertörténeteiből és kudarcaiból?
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
Hogyan azonosítható egy időszerű és releváns probléma a vállalkozás számára? Milyen kritériumok alapján értékelhető az üzleti ötletek életképessége? Hogyan ismerhető fel egy valós ügyfélprobléma a piacon?
Personal branding – Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
Hogyan kezdd el a személyes márkaépítést? Fontos-e, hogy polarizálj a személyes márkáddal? Hogyan gyárthatsz tartalmat kevesebb erőfeszítéssel?
Marketing – Andris
Mik a legnagyobb kihívások a projektek során, és hogyan küzdjük le? Milyen stratégiát használjunk a sajtó figyelmének felkeltésére? Miért lehet sikeres egy nem hagyományos marketing stratégia?
B2B sales – Prospecting Training, sales Development
Herendi Dávid milyen szerepet játszik az értékesítés világában? Milyen készségekre van szükség ahhoz, hogy valaki sikeres értékesítő legyen? Milyen kihívásokat jelent a piaci dinamikák változása és a technológiai fejlődés az értékesítés szakmájában?
Nincs több bejegyzés.