TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég? Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban? Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak? Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
Hogyan azonosítható egy időszerű és releváns probléma a vállalkozás számára? Milyen kritériumok alapján értékelhető az üzleti ötletek életképessége? Hogyan ismerhető fel egy valós ügyfélprobléma a piacon?
AI, mint üzlet – Petya
Hogyan befolyásolja a mesterséges intelligencia a munkaerőpiacot és az emberek öndefinícióját? Hogyan reagálnak a munkavállalók az automatizáció és az AI bevezetésére a munkahelyeken? Hogyan befolyásolja a generatív modellek terjedése az üzleti modelleket és a személyes brand építését?
AI eszközök – Andris
Melyik plugin segít videók szövegének összefoglalásában? Milyen előnyöket nyújtanak aChatGPT és a Midjourney rendszerek. Milyen eszközzel lehet automatikusan kódot generálni és képeket módosítani a programozás során?
Nincs több bejegyzés.