TUDÁSTÁR

A Commsignia sztori
Hogyan indították és fejlesztették üzletüket az autóipari kommunikációs technológia területén a vállalat alapítói? Milyen kihívásokkal szembesült a vállalat a finanszírozás megszerzése során, és hogyan küzdötték le azokat?
Az Eversync sztori
Hogyan használta Zoltán a korábbi munkahelyein szerzett tapasztalatait saját startupja, az Eversync elindításához? Milyen kihívásokkal és tanulságokkal járt az Eversync alapítása és működtetése a korai szakaszban? Mi volt az Eversync tőkebevonási stratégiája a finanszírozási körök sikeres lebonyolítására?
Nemzetközi piacra lépés
Milyen pénzügyi, operatív és kulturális kihívásokkal szembesültünk a nemzetközi piacra lépés során, és milyen megoldásokat találtunk ezekre a kihívásokra? Hogyan választottuk ki, hogy melyik országba próbáljunk terjeszkedni?
Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
Mi az exit-orientált gondolkodás és hogyan alkalmazható a gyakorlatban? Hogyan közelítenek a befektetők a tőkebevonáshoz, és milyen kritériumok alapján döntenek? Hogyan készülj fel a tőkebevonásra?
A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
Milyen stratégiákat érdemes alkalmazni a nemzetközi piacra lépésekor és milyen kihívásokkal szembesülhetünk? Hogyan kezelheti a vállalat a partnerhálózatok kiépítésének kihívásait az amerikai piacon?
A startupok kockázata és sikeres vállalkozóvá válás
Milyen alapvető kritériumok alapján ítélhető meg egy startup vállalkozás sikerpotenciálja? Miért fontos, hogy egy startup ötlet időszerű megoldást nyújtson a jelenlegi vagy jövőbeli problémákra?
Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
Nincs több bejegyzés.