TUDÁSTÁR

Product-market-team fit
Milyen kihívásokkal szembesülhet egy csapat, amikor új üzleti ötletekkel kísérletezik? Hogyan befolyásolhatják az alapítói nézeteltérések egy vállalkozás stratégiai irányváltását?
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban? Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak? Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
Hogyan azonosítható egy időszerű és releváns probléma a vállalkozás számára? Milyen kritériumok alapján értékelhető az üzleti ötletek életképessége? Hogyan ismerhető fel egy valós ügyfélprobléma a piacon?
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
Miért fontos, hogy a demó vásárlóközpontú legyen és ne a termékünk funkcióira összpontosítson? Mi a jó demó 3 fő kulcselem? Hogyan épül fel egy inspiráló, figyelemfelkeltő demó?
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
Milyen módon használja az Infoscout a mobiltechnológiát? Hogyan sikerült növelni az Infoscout éves foglalásainak számát? Milyen kihívásokkal szembesült az Infoscout a mobiltechnológia használata során?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Bérek
Hogyan finanszírozzuk a növekedést? Mit szeretnek látni a befektetők a pénzügyi tervünkben? Mi a kapcsolat az EBITDA és a veszteség között, és hogyan javíthatjuk az EBITDA-t?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Ki hogyan számol
Milyen filozófiákkal értékelhetik a befektetők egy céget? Mi a “Fail fast” filozófia lényege és miért fontos? Milyen buktatói lehetnek egy pénzügyi terv kidolgozásának és hogyan lehet őket elkerülni?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Kérdések
Miben hisznek a hazai befektetők? Hogyan lehet 5 évet tervezni? Mire jó a top-down tervezés?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Bevezetés
Miért van szükség pénzügyi tervre? Mire mutatnak egyedi közelítést? Miről beszélnek a stratégiai kamuzás kapcsán?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Miért kell üzleti terv
Mi az MRR és miért fontos? Melyek a legfontosabb mutatók egy SaaS cégnél? Miért nem skálázódik lineárisan a marketingköltség?
Nincs több bejegyzés.