TUDÁSTÁR

Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
Mi az exit – ki, kitől, miért, milyen értéken vesz céget? Hogyan értékelik a befektetők a startupokat az exit folyamat során? Hogyan néz ki az exit folyamat a gyakorlatban?
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során? Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
Hogyan építette fel Andi az iLab-et, a CEU startup inkubátorát, majd az STRT Launchpad-et, az STRT startup inkubátorát? Milyen módon tudja meggyorsítani egy inkubátor egy startup növekedését?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Vezetői tanulás
Hogyan képes az egyén felismerni és kezelni az egót a döntéshozatal folyamatában? Hogyan befolyásolja a vállalkozói attitűdöt és a cégalapítást a személyes bátorság és önbizalom? Hogyan hatnak a vállalkozói kudarcok és sikerek az egyéni önértékelésre és az önmagunkról alkotott képre?
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
Milyen módon használja az Infoscout a mobiltechnológiát? Hogyan sikerült növelni az Infoscout éves foglalásainak számát? Milyen kihívásokkal szembesült az Infoscout a mobiltechnológia használata során?