TUDÁSTÁR

A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
Hogyan azonosítsd és teszteld a lehetőségeidet a következő termékmozgáshoz? Miért és hogyan kell a megoldások helyett a lehetőségeket priorizálni? Mik a feltételezések és hogyan térképezd fel őket?
Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
Mi az exit-orientált gondolkodás és hogyan alkalmazható a gyakorlatban? Hogyan közelítenek a befektetők a tőkebevonáshoz, és milyen kritériumok alapján döntenek? Hogyan készülj fel a tőkebevonásra?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég? Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok?
How to protect your intellectual property
Miért fontos a szellemi tulajdon védelme és milyen módszerei vannak? Milyen kockázatokkal jár a szellemitulajdon-védelem elhanyagolása?
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
Hogyan fejlődött a Balabit startupból sikeres vállalkozássá? Milyen tényezők hatására keresett kockázati finanszírozást a Balabit? Miben változott egy startup indítása a 20 évvel ezelőtti helyzethez képest?
Product management
Milyen tipikus kihívásokkal és nehézségekkel kell szembenéznie egy termékmenedzsernek a korai szakaszban, és hogyan kezeli ezeket? Milyen kihívások lehetnek egy új piacon való terjeszkedésnél az illeszkedés szempontjából?
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
Hogyan azonosítható egy időszerű és releváns probléma a vállalkozás számára? Milyen kritériumok alapján értékelhető az üzleti ötletek életképessége? Hogyan ismerhető fel egy valós ügyfélprobléma a piacon?
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
Miért fontos, hogy a demó vásárlóközpontú legyen és ne a termékünk funkcióira összpontosítson? Mi a jó demó 3 fő kulcselem? Hogyan épül fel egy inspiráló, figyelemfelkeltő demó?
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
Hogyan érte el Egerszegi Krisztián, hogy ne az operatív vezetésben vegyen részt, és milyen változásokat hozott ez a cég működésében? Mi az az egy dolog, amiben a magyar kisvállalkozók gyakran hibáznak, és ami visszatartja őket a sikertől?
Nincs több bejegyzés.