TUDÁSTÁR

A pénz nem minden: Az igazi motivációs tényezők a munkahelyen
Miért nem tekinthető a fizetés hosszú távú motivációs tényezőnek a munkavállalók megtartása szempontjából? Melyek a Herzberg modell szerinti higiéniás és motivációs tényezők, és hogyan hatnak ezek a munkavállalók motivációjára?
Megoldások a fluktuáció kezelésére
Milyen módszert javasolt a gyors üzleti növekedés során fellépő fluktuáció kezelésére? Milyen szervezetfejlesztési modell létezik a munkaerő megtartásának kihívásainak kezelésére?
HR tanácsadók szerepe
Miért nem létezik univerzális megoldás a szervezeti fluktuáció kezelésére? Milyen szerepet játszanak a HR szakemberek és a vezetők a szervezeti változások sikeres végrehajtásában?
Vezetői viselkedés és teljesítmény
Miért kulcsfontosságú a vezetői viselkedés a szervezeti kultúra alakításában? Milyen következményei vannak a teljesítményelvárások és -célok hiányának egy szervezetben?
Vezetői szerepek és szervezeti hatékonyság
Miért alakul ki gyakran mikromanagement a vállalatoknál? Hogyan befolyásolja a vezetők és munkatársak szerepének elmosódása a vállalati hatékonyságot? Milyen szerepet játszik a politikai agilitás és a stratégiai gondolkodás a vezetői pozíciókban?
Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
Milyen gyakorlatokat és stratégiákat alkalmaz a Telekom a munkaerő-megtartás terén és ezeket hogyan lehet lefordítani a kis cégek életére? Milyen fejlesztéseket vezettek be a Telekomnál a munkavállalók fejlődésének és szakmai előrelépésének támogatására?
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
Milyen szerepet játszanak Balogh Levente személyes értékei a vállalati kultúra és csapatépítés terén? Hogyan ötvözi személyes értékeit a munkaerő kiválasztásában és vállalkozásai sikerében? Miként formálta meg saját személyes márkáját és annak szerepét üzleti kapcsolataiban?
Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
Mi a vezető szerepe a munkaerő megtartásában? Mi van a pénzen túl – mivel lehet jól motiválni a munkatársakat? Hogyan lehet jól összehangolni az egyéni és a céges célokat?
Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
Mi a fluktuáció és a megtartás jelentősége üzleti kontextusban? Milyen főbb hibákat szoktak ezen a területen elkövetni a cégek? Mik a fluktuáció kialakulásának legfőbb okai?