TUDÁSTÁR

A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
Mit tanultunk Petya brandjének építése közben? Hogyan építhetsz énmárkát a zéróról indulva? Hogyan viszonyulj az öndicsérethez és az önpromócióhoz?
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban? Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak? Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
Product management
Milyen tipikus kihívásokkal és nehézségekkel kell szembenéznie egy termékmenedzsernek a korai szakaszban, és hogyan kezeli ezeket? Milyen kihívások lehetnek egy új piacon való terjeszkedésnél az illeszkedés szempontjából?
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
Hogyan lehet terméket fejleszteni a “build in public” módszertanával? Milyen előnyökkel járhat, ha a nyilvánosság előtt építed a cégedet? Mit tanulhatunk a “build in public” sikertörténeteiből és kudarcaiból?
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
Hogyan azonosítható egy időszerű és releváns probléma a vállalkozás számára? Milyen kritériumok alapján értékelhető az üzleti ötletek életképessége? Hogyan ismerhető fel egy valós ügyfélprobléma a piacon?
100 nap startup – Megbeszélések
Milyen szerepet játszik a moderátor egy hatékony és rövid megbeszélésben? Hogyan segíthet a közös jegyzetelés a megbeszélések hatékonyságának növelésében? Miért fontos a megbeszéléseknek egy előre meghatározott szerkezete?
100 nap startup – Kulcsszókutatás
Hogyan használhatjuk a Google eszközeit piackutatásra? Mire érdemes figyelni a nemzetközi terjeszkedés során? Miért elengedhetetlen a startupok számára a piackutatás?
100 nap startup – Nemzetközi piacralépés, szervezeti megfontolások
Hogyan tegyük nemzetközivé egy startupot? Mire érdemes odafigyelni a nemzetköziesedés során? Milyen buktatókra számíthatunk és hogyan kerülhetjük el őket?