TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban? Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak? Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
Hogyan azonosítható egy időszerű és releváns probléma a vállalkozás számára? Milyen kritériumok alapján értékelhető az üzleti ötletek életképessége? Hogyan ismerhető fel egy valós ügyfélprobléma a piacon?
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
Miért fontos, hogy a demó vásárlóközpontú legyen és ne a termékünk funkcióira összpontosítson? Mi a jó demó 3 fő kulcselem? Hogyan épül fel egy inspiráló, figyelemfelkeltő demó?
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
Milyen módon használja az Infoscout a mobiltechnológiát? Hogyan sikerült növelni az Infoscout éves foglalásainak számát? Milyen kihívásokkal szembesült az Infoscout a mobiltechnológia használata során?