Vissza a Tanfolyamhoz
Kilövés tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. Modul - Rákészülés
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés -
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
-
2. Modul - Ötlettől ügyféligKilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
-
3. Modul - BeindításKilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
-
4. Modul - PénzKilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
5. Modul - MűködésKilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
-
6. Modul - BefektetésKilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 43 / 49
Folyamatban
Kilövés tanfolyam – Működés – Adat alapú döntések
Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan számolható ki pontosan egy ügyfél élettartam-értéke?
- Miért fontos egy cég számára az ügyfelek élettartam-értékének ismerete?
- Hogyan lehet optimalizálni egy vállalkozást az ügyfelek élettartam-értéke alapján?
Vázlatpontos összefoglaló
- Fontos kiszámolni, hogy mennyi pénzbe kerül egy új ügyfél megszerzése (customer acquisition cost). Ez azért lényeges, mert csak ezután derül ki, hogy nyereségesen tudom-e működtetni a vállalkozást.
- Ki kell számolni, hogy az újonnan megszerzett ügyfelek közül havonta hány százalék morzsolódik le, azaz mondja fel a szolgáltatást (churn rate). Minél magasabb ez az arány, annál rövidebb az ügyfélélettartam.
- Az ügyfélélettartamból és az ügyfélenkénti árrésből ki lehet számolni, hogy egy ügyfél “élete” alatt összesen mennyit kereshetünk rajta (customer lifetime value).
- Az ügyfélszerzés költségét és az ügyfélértéket összevetve kapjuk meg azt a mutatót, hogy hány szorosára “szaporítjuk” a befektetett pénzünket (return on marketing investment). Minél magasabb ez, annál jobban megtérül a marketingköltésünk.
- Ha ez a mutató túl magas, akkor valószínűleg túl kevés pénzt költünk marketingre, és több ügyfélre lenne kapacitásunk. Ha túl alacsony, akkor pedig a marketinget, a terméket vagy az árképzést kell optimalizálni.
- Ez egy folyamat, amiben lépésről lépésre javítjuk a gépezetet, és egyre jobb eredményeket érhetünk el. De mindig reálisan kell látnunk, hogy éppen hol tartunk.
Hogyan érdemes optimalizálni az üzletet a Customer Lifetime Value méréssel?
Az egyik legfontosabb mérőszám, amit egy vállalkozás figyelembe vehet, a Customer Lifetime Value. Vagyis az egy ügyfél által a cégnek hosszú távon generált érték. Ennek kiszámítása nem egyszerű, de rendkívül hasznos, hiszen segít megérteni, hogy az üzlet optimálisan működik-e.
A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.