TUDÁSTÁR

Adatvezérelt marketing
Hogyan állapíthatja meg magáról egy vállalat, hogy adatvezérelt-e? Mik egy sikeres adatvezérelt növekedési stratégia alapvető elemei? Milyen potenciális buktatói vannak a pontatlan vagy hiányos adatokra alapozott döntéshozatalnak?
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
Mit tanultunk Petya brandjének építése közben? Hogyan építhetsz énmárkát a zéróról indulva? Hogyan viszonyulj az öndicsérethez és az önpromócióhoz?
Product management
Milyen tipikus kihívásokkal és nehézségekkel kell szembenéznie egy termékmenedzsernek a korai szakaszban, és hogyan kezeli ezeket? Milyen kihívások lehetnek egy új piacon való terjeszkedésnél az illeszkedés szempontjából?
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
Milyen szerepet játszanak Balogh Levente személyes értékei a vállalati kultúra és csapatépítés terén? Hogyan ötvözi személyes értékeit a munkaerő kiválasztásában és vállalkozásai sikerében? Miként formálta meg saját személyes márkáját és annak szerepét üzleti kapcsolataiban?
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
Hogyan azonosítható egy időszerű és releváns probléma a vállalkozás számára? Milyen kritériumok alapján értékelhető az üzleti ötletek életképessége? Hogyan ismerhető fel egy valós ügyfélprobléma a piacon?
Personal branding – Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
Hogyan kezdd el a személyes márkaépítést? Fontos-e, hogy polarizálj a személyes márkáddal? Hogyan gyárthatsz tartalmat kevesebb erőfeszítéssel?
100 nap startup – Megbeszélések
Milyen szerepet játszik a moderátor egy hatékony és rövid megbeszélésben? Hogyan segíthet a közös jegyzetelés a megbeszélések hatékonyságának növelésében? Miért fontos a megbeszéléseknek egy előre meghatározott szerkezete?
100 nap startup – Nemzetközi piacralépés, szervezeti megfontolások
Hogyan tegyük nemzetközivé egy startupot? Mire érdemes odafigyelni a nemzetköziesedés során? Milyen buktatókra számíthatunk és hogyan kerülhetjük el őket?
100 nap startup – Ötletek validálása
Hogyan érdemes validálni egy üzleti ötletet? Milyen lépésekből áll a validálási folyamat? Miért elengedhetetlen a validálás egy startup számára?