TUDÁSTÁR

Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során? Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban? Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak? Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
Hogyan azonosítható egy időszerű és releváns probléma a vállalkozás számára? Milyen kritériumok alapján értékelhető az üzleti ötletek életképessége? Hogyan ismerhető fel egy valós ügyfélprobléma a piacon?
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
Miért fontos, hogy a demó vásárlóközpontú legyen és ne a termékünk funkcióira összpontosítson? Mi a jó demó 3 fő kulcselem? Hogyan épül fel egy inspiráló, figyelemfelkeltő demó?
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
Milyen módon használja az Infoscout a mobiltechnológiát? Hogyan sikerült növelni az Infoscout éves foglalásainak számát? Milyen kihívásokkal szembesült az Infoscout a mobiltechnológia használata során?
Starting up – Ötlettől termékig – Product Market Fit
Hogyan találják meg a startupok a product-market fitet? Mi változik meg egy startupban a product-market fit megtalálása után? Milyen kihívásokkal szembesülnek a startupok a skálázás során?
Starting up – Sales & Marketing – Üzleti Modell
Hogyan számítható ki egy cég CAC és LTV mutatója? Miért nem érdemes egyetlen ügyfélszerzési csatornára alapozni? Hogyan befolyásolják a versenytársak egy cég CAC-ját a fizetett hirdetéseken keresztül szerzett ügyfelek esetén?
Starting up – Sales & Marketing – Vitamin VS. gyógyszer
Miért előnyös egy cégnek az előfizetéses üzleti modell? Milyen hátrányai és kihívásai vannak az előfizetéses modellnek? Milyen feltételek szükségesek az előfizetéses modell sikeres alkalmazásához?
Nincs több bejegyzés.