TUDÁSTÁR

A Commsignia sztori
Hogyan indították és fejlesztették üzletüket az autóipari kommunikációs technológia területén a vállalat alapítói? Milyen kihívásokkal szembesült a vállalat a finanszírozás megszerzése során, és hogyan küzdötték le azokat?
Az Eversync sztori
Hogyan használta Zoltán a korábbi munkahelyein szerzett tapasztalatait saját startupja, az Eversync elindításához? Milyen kihívásokkal és tanulságokkal járt az Eversync alapítása és működtetése a korai szakaszban? Mi volt az Eversync tőkebevonási stratégiája a finanszírozási körök sikeres lebonyolítására?
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során? Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
Hogyan építette fel Andi az iLab-et, a CEU startup inkubátorát, majd az STRT Launchpad-et, az STRT startup inkubátorát? Milyen módon tudja meggyorsítani egy inkubátor egy startup növekedését?
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég? Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok?
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
Hogyan fejlődött a Balabit startupból sikeres vállalkozássá? Milyen tényezők hatására keresett kockázati finanszírozást a Balabit? Miben változott egy startup indítása a 20 évvel ezelőtti helyzethez képest?
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
Van-e olyan, hogy túl korán van az exit? Egy exit folyamat során hogyan tud segíteni a befektető? Milyen érzés egy exitelt cégből átülni a nagyvállalati oldalra?
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
Miért fontos, hogy a demó vásárlóközpontú legyen és ne a termékünk funkcióira összpontosítson? Mi a jó demó 3 fő kulcselem? Hogyan épül fel egy inspiráló, figyelemfelkeltő demó?
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
Hogyan érte el Egerszegi Krisztián, hogy ne az operatív vezetésben vegyen részt, és milyen változásokat hozott ez a cég működésében? Mi az az egy dolog, amiben a magyar kisvállalkozók gyakran hibáznak, és ami visszatartja őket a sikertől?
Nincs több bejegyzés.