TUDÁSTÁR

A Commsignia sztori
Hogyan indították és fejlesztették üzletüket az autóipari kommunikációs technológia területén a vállalat alapítói? Milyen kihívásokkal szembesült a vállalat a finanszírozás megszerzése során, és hogyan küzdötték le azokat?
Az Eversync sztori
Hogyan használta Zoltán a korábbi munkahelyein szerzett tapasztalatait saját startupja, az Eversync elindításához? Milyen kihívásokkal és tanulságokkal járt az Eversync alapítása és működtetése a korai szakaszban? Mi volt az Eversync tőkebevonási stratégiája a finanszírozási körök sikeres lebonyolítására?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
Mit tanultunk Petya brandjének építése közben? Hogyan építhetsz énmárkát a zéróról indulva? Hogyan viszonyulj az öndicsérethez és az önpromócióhoz?
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
Hogyan építette fel Andi az iLab-et, a CEU startup inkubátorát, majd az STRT Launchpad-et, az STRT startup inkubátorát? Milyen módon tudja meggyorsítani egy inkubátor egy startup növekedését?
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég? Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok?
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
Hogyan fejlődött a Balabit startupból sikeres vállalkozássá? Milyen tényezők hatására keresett kockázati finanszírozást a Balabit? Miben változott egy startup indítása a 20 évvel ezelőtti helyzethez képest?
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
Milyen szerepet játszanak Balogh Levente személyes értékei a vállalati kultúra és csapatépítés terén? Hogyan ötvözi személyes értékeit a munkaerő kiválasztásában és vállalkozásai sikerében? Miként formálta meg saját személyes márkáját és annak szerepét üzleti kapcsolataiban?
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
Hogyan lehet terméket fejleszteni a “build in public” módszertanával? Milyen előnyökkel járhat, ha a nyilvánosság előtt építed a cégedet? Mit tanulhatunk a “build in public” sikertörténeteiből és kudarcaiból?
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
Miért fontos, hogy a demó vásárlóközpontú legyen és ne a termékünk funkcióira összpontosítson? Mi a jó demó 3 fő kulcselem? Hogyan épül fel egy inspiráló, figyelemfelkeltő demó?
Nincs több bejegyzés.