TUDÁSTÁR

A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
Hogyan azonosítsd és teszteld a lehetőségeidet a következő termékmozgáshoz? Miért és hogyan kell a megoldások helyett a lehetőségeket priorizálni? Mik a feltételezések és hogyan térképezd fel őket?
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során? Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
Mit tanultunk Petya brandjének építése közben? Hogyan építhetsz énmárkát a zéróról indulva? Hogyan viszonyulj az öndicsérethez és az önpromócióhoz?
A tehetség és az emberi erőforrás jövője
Hogyan lehet a toborzási folyamatot a vállalati célokkal összehangolni? Milyen módszerekkel azonosíthatók a szervezeti hiányosságok a hatékony toborzás érdekében? Milyen szempontok alapján döntsünk a toborzás során prioritást élvező szerepkörökről?
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég? Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok?
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban? Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak? Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
Milyen szerepet játszanak Balogh Levente személyes értékei a vállalati kultúra és csapatépítés terén? Hogyan ötvözi személyes értékeit a munkaerő kiválasztásában és vállalkozásai sikerében? Miként formálta meg saját személyes márkáját és annak szerepét üzleti kapcsolataiban?
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
Hogyan lehet terméket fejleszteni a “build in public” módszertanával? Milyen előnyökkel járhat, ha a nyilvánosság előtt építed a cégedet? Mit tanulhatunk a “build in public” sikertörténeteiből és kudarcaiból?
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
Miért fontos, hogy a demó vásárlóközpontú legyen és ne a termékünk funkcióira összpontosítson? Mi a jó demó 3 fő kulcselem? Hogyan épül fel egy inspiráló, figyelemfelkeltő demó?
Nincs több bejegyzés.