BLOG

Piackutatás Google eszközökkel

Célcsoport meghatározása Hogy egy cég jobban megértse a piaci lehetőségeket és a célcsoport igényeit, gyakran végez piackutatást. Első lépésként fontos azonosítani, hogy egyáltalán kik a

A hatékony és rövid megbeszélések művészete

A startup vállalkozásokban gyakran előforduló megbeszélések időt és erőforrásokat igényelnek. Azonban sokszor a hosszú, hatástalan megbeszélések érzése azt hagyja a csapattagokban, hogy az értékes munkaidejüket pazarolják. Ez

Vezetői tanulás

A vezetői tanulás

A startupokra jellemző, hogy rengeteg pénzt elégetnek mire felépítik a vállalkozásukat. Ennek egy része szükségszerűen “lecsóba megy”, mivel a startupok vezetőinek még sokat kell tanulniuk

Piackutatás Google eszközökkel

Célcsoport meghatározása Hogy egy cég jobban megértse a piaci lehetőségeket és a célcsoport igényeit, gyakran végez piackutatást. Első lépésként fontos azonosítani, hogy egyáltalán kik a

Nemzetközi piacra lépés

Egy startup útja a nemzetközi piacra lépésig izgalmas és kihívásokkal teli. A kezdeti fázisban a cég általában a hazai piacon működik, ahol a csapat megpróbálja

Ötlet validálása

Az inspiráció, amikor új startup ötleten gondolkodunk, kulcsfontosságú a kreatív folyamatban. Az alábbiakban bemutatunk néhány módszert, ami segíthet az ötletgenerálásban. Merüljünk el az adott iparágban.