TUDÁSTÁR

A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
Mit tanultunk Petya brandjének építése közben? Hogyan építhetsz énmárkát a zéróról indulva? Hogyan viszonyulj az öndicsérethez és az önpromócióhoz?
A tehetség és az emberi erőforrás jövője
Hogyan lehet a toborzási folyamatot a vállalati célokkal összehangolni? Milyen módszerekkel azonosíthatók a szervezeti hiányosságok a hatékony toborzás érdekében? Milyen szempontok alapján döntsünk a toborzás során prioritást élvező szerepkörökről?
Product management
Milyen tipikus kihívásokkal és nehézségekkel kell szembenéznie egy termékmenedzsernek a korai szakaszban, és hogyan kezeli ezeket? Milyen kihívások lehetnek egy új piacon való terjeszkedésnél az illeszkedés szempontjából?
Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
Milyen gyakorlatokat és stratégiákat alkalmaz a Telekom a munkaerő-megtartás terén és ezeket hogyan lehet lefordítani a kis cégek életére? Milyen fejlesztéseket vezettek be a Telekomnál a munkavállalók fejlődésének és szakmai előrelépésének támogatására?
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
Milyen szerepet játszanak Balogh Levente személyes értékei a vállalati kultúra és csapatépítés terén? Hogyan ötvözi személyes értékeit a munkaerő kiválasztásában és vállalkozásai sikerében? Miként formálta meg saját személyes márkáját és annak szerepét üzleti kapcsolataiban?
Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
Mi a vezető szerepe a munkaerő megtartásában? Mi van a pénzen túl – mivel lehet jól motiválni a munkatársakat? Hogyan lehet jól összehangolni az egyéni és a céges célokat?
Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
Mi a fluktuáció és a megtartás jelentősége üzleti kontextusban? Milyen főbb hibákat szoktak ezen a területen elkövetni a cégek? Mik a fluktuáció kialakulásának legfőbb okai?
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
Hogyan lehet terméket fejleszteni a “build in public” módszertanával? Milyen előnyökkel járhat, ha a nyilvánosság előtt építed a cégedet? Mit tanulhatunk a “build in public” sikertörténeteiből és kudarcaiból?
Personal branding – Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
Hogyan kezdd el a személyes márkaépítést? Fontos-e, hogy polarizálj a személyes márkáddal? Hogyan gyárthatsz tartalmat kevesebb erőfeszítéssel?
Fundraising Playbook – Startup Hungary
Milyen szerepet játszik a Startup Hungary a magyar startup ökoszisztémában? Miért nem érdemes a magyar startupoknak kizárólag a helyi piaci realitásokhoz igazodniuk? Mikor érdemes egy startupnak pénzt bevonnia?
Nincs több bejegyzés.