Vissza a Tanfolyamhoz

Tőkebevonás startupoknak tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. Első modul - Startupok

    Tőkebevonás - Startupok - Bevezető
  2. Tőkebevonás - Startupok - Nagy kép
  3. Tőkebevonás - Startupok - Startupok fajtái
  4. Tőkebevonás - Startupok - Exit orientált gondolkodás
  5. Tőkebevonás - Startupok - Finanszírozás
  6. Tőkebevonás - Startupok - Kérdések
  7. Második modul - Befektetők
    Tőkebevonás - Befektetők - Bevezetés
  8. Tőkebevonás - Befektetők - Angyalok
  9. Tőkebevonás - Befektetők - Hazai inkubátorok
  10. Tőkebevonás - Befektetők - Vállalati inkubátorok
  11. Tőkebevonás - Befektetők - Nagyhalak, VC-k
  12. Tőkebevonás - Befektetők - Kérdések
  13. Harmadik modul - Felkészülés
    Tőkebevonás - Felkészülés - Bevezetés
  14. Tőkebevonás - Felkészülés - Startupok és a tőke
  15. Tőkebevonás - Felkészülés - Tőkebevonás startup szemmel
  16. Tőkebevonás - Felkészülés - Befektetés befektető szemmel
  17. Tőkebevonás - Felkészülés - Felkészülés a tőkebevonásra
  18. Negyedik modul - Pénzügyi terv
    Tőkebevonás - Pénzügyi terv - Bevezetés
  19. Tőkebevonás - Pénzügyi terv - Miért kell üzleti terv
  20. Tőkebevonás - Pénzügyi terv - Tervezés
  21. Tőkebevonás - Pénzügyi terv - Bérek
  22. Tőkebevonás - Pénzügyi terv - Ki hogyan számol
  23. Tőkebevonás - Pénzügyi terv - Kérdések
  24. Ötödik modul - Tervek és matek
    Tőkebevonás - Tervek és matek - Bevezetés
  25. Tőkebevonás - Tervek és matek - Pitch deck
  26. Tőkebevonás - Tervek és matek - One pager
  27. Tőkebevonás - Tervek és matek - Befektetési formák
  28. Tőkebevonás - Tervek és matek - A cégérték illúzió
  29. Tőkebevonás - Tervek és matek - Likvidációs preferencia
  30. Tőkebevonás - Tervek és matek - Kérdések
  31. Hatodik modul - Term Sheet
    Tőkebevonás - Term Sheet - Bevezetés
  32. Tőkebevonás - Term Sheet - Mi az a term-sheet
  33. Tőkebevonás - Term Sheet - Captable
  34. Tőkebevonás - Term Sheet - Önvédelmi jogok
  35. Tőkebevonás - Term Sheet - Gazdasági jogok
  36. Tőkebevonás - Term Sheet - Irányítási jogok
  37. Tőkebevonás - Term Sheet - Kérdések
  38. Hetedik modul - Folyósítás, Házasság
    Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Bevezető
  39. Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Út a folyósításig
  40. Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Közös élet a befektetővel
  41. Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Közös élet egy startuppal
  42. Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Amikor a befektető szivat
  43. Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Amikor a befektető segít
  44. Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Kérdések
  45. Nyolcadik modul - Következő Kör, Exit
    Tőkebevonás - Következő Kör, Exit - Bevezető
  46. Tőkebevonás - Következő Kör, Exit - Következő Kör
  47. Tőkebevonás - Következő Kör, Exit - Exit
  48. Tőkebevonás - Következő Kör, Exit - Konklúziók
  49. Tőkebevonás - Következő Kör, Exit - Kérdések
Lecke 26 / 49

Tőkebevonás – Tervek és matek – One pager

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Miért nehéz jó onepagert csinálni?
  • Mi a célja a onepagernek?
  • Mik szerepelnek egy onepageren?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A onepager a legnehezebb dokumentum elkészíteni, mert nagyon tömörnek és letisztultnak kell lennie.
  • Ha először írunk onepagert, könnyen ellentmondásba kerülhetünk a többi dokumentummal, ami rontja a hitelességünket.
  • Rengeteg onepager template létezik, de lényege, hogy 1 oldalra kell férnie.
  • Egy jó onepager elkészítése sok munka, folyamatosan tömöríteni és rágódni kell rajta.
  • A onepager célja az érdeklődés felkeltése és átjutni az első szűrésen. Meg akarjuk győzni a befektetőt, hogy érdemes tovább foglalkoznia velünk.
  • Egy jó onepageren van egy ütős tagline, problémamegoldás, csapat, marketing stratégia, eddigi eredmények (traction) és a kért összeg.
  • A kért összeget úgy kell megadni, mintha pont annyira lenne szükségünk. Az igazi összeg attól függ, mennyit adna a befektető.

A startupok legnehezebben elkészíthető dokumentuma

A onepager egy startup legtömörebb bemutatkozó anyaga, mindössze egyetlen A4-es oldal terjedelemben. Éppen ezért a legnehezebben elkészíthető dokumentum, hiszen minden lényeges információt extrém tömörséggel kell közvetítenie. Legjobb a folyamat végére hagyni, amikor már tisztán látható, mit szeretnénk hangsúlyozni.

A Videó és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.