Vissza a Tanfolyamhoz
Starting Up tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. Modul - Ötlettől termékig
Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető -
Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
-
Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
-
Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
-
Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
-
Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
-
Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
-
Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
-
Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
-
2. Modul - Vezetők és alapítókStarting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
-
3. Modul - Csapat és szervezetStarting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
-
Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
-
Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
-
Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
-
Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
-
Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
-
Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
-
Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
-
4. Modul - Az ügyfélStarting up - Az ügyfél - Bevezető
-
Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
-
Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
-
Starting up - Az ügyfél - Bálnák
-
Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
-
Starting up - Az ügyfél - Kérdések
-
5. Modul - Sales & MarketingStarting up - Sales & Marketing - Bevezetés
-
Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
-
Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
-
Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
-
Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
-
Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
-
6. Modul - FejlesztésStarting up - Fejlesztés - Bevezetés
-
Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
-
Starting up - Fejlesztés - Lean
-
Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
-
Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
-
Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
-
Starting up - Fejlesztés - A félelem
-
Starting up - Fejlesztés - Kérdések
-
7. Modul - PénzStarting up - Pénz - Bevezető
-
Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
-
Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
-
Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
-
Starting up - Pénz - Unikornisok
-
Starting up - Pénz - Profit drivers
-
Starting up - Pénz - Finanszírozás
-
Starting up - Pénz - Kérdések
-
8. Modul - MiértekStarting up - Miértek - Bevezetés
-
Starting up - Miértek - De miért?
-
Starting up - Miértek - Az én utam
-
Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
-
Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Lecke 62 / 63
Folyamatban
Starting up- Miértek – Kivel dolgozom együtt?
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Miért fontos a vezetőknek saját iroda?
- Miért kell a vezetőknek messzire látniuk?
- Miért fontos, hogy a vezető minél több feladatot delegáljon?
Vázlatpontos összefoglaló
- A sikeres vállalkozások vezetői gyakran saját irodát hoznak létre maguknak, hogy eltávolodhassanak a napi rutinfeladatoktól. Így jobban összpontosíthatnak a hosszú távú tervezésre.
- A vezetőknek messzire kell látniuk, de ehhez magasabb szintre kell emelkedniük, mint ahol a többi dolgozó tevékenykedik. Ha a vezető csapata eredményesen működik, a vezetőnek lehetősége nyílik arra, hogy a stratégiára összpontosítson.
- A vezetőknek célszerű minél több feladatot delegálniuk, hogy fölöslegessé válhassanak, ám néhány feladat, mint a váratlan helyzetek kezelése vagy a konfliktusok megoldása, általában visszakerül a vezetőhöz.
- A vezetőknek üres napirendet kell kialakítaniuk ahhoz, hogy gondolkodhassanak, tervezhessenek és stratégiát alkothassanak.
- Annak ellenére, hogy sok mindent delegálnak, a vezetők felelősek a szervezet sikeréért vagy kudarcáért.
- Ha a vezető olyan csapatot tud létrehozni, amelyik eredményesen működik vezetői irányítás nélkül is, a vezető hatékonyabb lehet abban, amihez a legjobban ért: stratégiát és jövőképet alkotni.
Cég építése és partnerek kiválasztása: Egy drága tanulság az NNG történetéből
Az NNG sikeres története mögött számos kihívás, sikertelenség és tanulságos pillanat húzódik meg. Az egyik legfájóbb lecke az volt Balogh Petya számára, hogy mennyire fontos a jó partner kiválasztása az üzleti indulásnál. Sajnos, az elején elkövetett hiba miatt hosszú éveken keresztül küszködtek egy tulajdonosi vita miatt, amely végigkísérte az NNG fejlődését.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.