Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  29. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  30. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  31. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  32. Vezetői tanulás
  33. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  34. Employer Branding - DreamJobs
  35. Szervezeti bizalom és változás
  36. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  37. Self-mentoring - Bízom benned
  38. Szervezeti bizalom és a változás
  39. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  40. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  41. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  42. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 23 / 42

A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Miben más egy marketplace mint egy webshop?
  • Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni, hogy elkerüljük a főbb buktatókat?
  • Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
  • Hogyan lehet jól nemzetközi piacra lépni és közben figyelembe venni az eltérő piaci igényeket és kulturális különbségeket?
  • A digitalizáció és az AI fejlődésének fényében hogyan fog alakulni a marketplacek jövője a következő években?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Gerő Viktor, a Vatera alapítója és angyalbefektető, a piacterek létrehozásának stratégiáiról és kihívásairól beszél, kiemelve a kínálat szabályozását és a csalások megelőzését.
  • A Meska piactér fejlődési stratégiáit és változtatásait tárgyalják, fókuszban a jutalékok emelésével és a minőség javításával, célzott marketing és ügyfélszolgálat fejlesztéssel.
  • A technológiai innovációk, különösen az mesterséges intelligencia és generatív algoritmusok alkalmazásának lehetőségei és kihívásai kerülnek elemzésre a piacterek kontextusában.
  • A nemzetközi terjeszkedés nehézségei és lehetőségei, különös tekintettel a kulturális és gazdasági különbségekre, valamint a versenytársakhoz való viszonyulásra.
  • A piacok elemzésének és a célzott marketingstratégiák fontossága a piactér sikerében, valamint a hirdetési költések hatékony bevetésének jelentősége.
  • A Meska piactéren belül az emberi és gépi kreativitás közötti határ feszegetése, és a művészeti termékek digitális generálásának új trendjei.

A digitális piacok új korszaka: Innováció és kihívások a Meska példáján

A digitális kereskedelem világában zajló gyors fejlődés új dimenziókat nyit meg a piacterek előtt, amelyek egyre inkább meghatározó szerepet töltenek be a globális gazdaságban. Gerő Viktor, a magyar startup ökoszisztéma egyik úttörője, a Vatera alapítója és számos sikeres projektben részt vevő angyalbefektető, osztja meg velünk tapasztalatait, a piacterek létrehozásának stratégiáit és az előttük álló kihívásokat, különös tekintettel a Meska piactér fejlődési útjára.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.